Edukace osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami

Kód: MU032113
155 Kč
Skladem (5 ks)

Monografie se zabývá edukací osob s těžkým zdravotním postižením a souběžným postižením více vadami.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Monografie se zabývá edukací osob s těžkým zdravotním postižením a souběžným postižením více vadami.Sleduje nové pohledy a přístupy k cílové skupině v kontextu profesionální edukace.
Monografie je členěna do pěti kapitol.
První kapitola vymezuje obor Edukace jedinců s více vadami, zabývá se terminologickými východisky a poskytuje charakteristiku osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. Zvláštní pozornost je věnována komunikaci u těchto osob.
Kapitola druhá objasňuje mechanizmy ovlivňující edukaci žáků s těžkým postižením. Vysvětluje pojetí edukace a její optimální prostředí, rozebírá procesuální a metodickou stránku edukace, zabývá se obsahovou stránkou speciálně pedagogické diagnostiky u cílové skupiny a navrhuje postup při sestavování individuálního vzdělávacího plánu.
Třetí kapitola se zaměřuje na výukové strategie. Charakterizuje využití asistované podpory v edukaci, zabývá se intervencí v oblasti motoriky, senzoriky a kognitivních procesů, v závěru jsou uvedeny příklady vybraných facilitacích technik.
Kapitola čtvrtá je věnována vybraným terapiím a terapeutickým přístupům využívaných u osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
Poslední kapitola pátá prezentuje výzkumný projekt autorky, který byl zaměřen na analýzu současného stavu edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
Cílem projektu bylo analyzovat edukaci v základní škole speciální se zaměřením na využívání alternativních metod práce a zjištění důsledků zdravotního postižení na proces vzdělávání. Šetření mělo charakter kvantitativního výzkumu, v jehož rámci byla použita technika anonymního dotazníku vlastní konstrukce
.

Autor: Dagmar Opatřilová
Počet stran: 186
V
azba: brožovaná
Formát: 149 x 210 mm
Rok vydání: 2016

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: