Metody reedukace SPU - smyslové vnímání
Kód: DH1007Detailní popis produktu
Publikace přináší kromě obecných zásad postupu při reedukaci specifických poruch učení (SPU) zejména řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového a sluchového vnímání (včetně paměti) – většinu z nich lze využít nejen při reedukaci SPU, ale i u předškolních dětí v rámci prevence SPU. Publikaci proto ocení pedagogové základních i mateřských škol, poradenští pracovníci a v neposlední řadě i rodiče dětí s SPU.
Autor: D.Jucovičová, H.Žáčková
Vazba: brožovaná
Formát: 200 x 140 x 5 mm
Počet stran: 68
Vydáno: 2018

Sada karet, které dětem pomohou rozlišovat naše smysly

Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak...

Polaminovaný plakát velikosti A2 s vizualizovaným přehledem nejběžnějších stylů učení a strategií učení.

Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou...

Specifické poruchy učení (SPU) patří mezi nejčastější obtíže, s nimiž se učitelé u žáků setkávají. Kniha zkušených autorek, které se problematikou SPU dlouhodobě zabývají.

Proč potřebují chlapci pohyb a děvčata se lépe učí jazyky? Proč okolo 80% dětí s tzv. poruchami učení jsou chlapci?

Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami

Pozorné a spokojené dítě

Senzorické kostky pro děti, pro rozvoj smyslů – zraku, hmatu a sluchu
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.