Provozní opatření COVID-19 informace zde.

Strukturované učení

Nejprodávanější

23025a
Startovací sada - předloha GeoDuo
Skladem (3)
Kód: OS43016
 
175 Kč
Detail
Zvířátka - co nám dávají
Zvířátka - co nám dávají
Novinka
Skladem (> 3)
Kód: OS42816
 
35 Kč
Detail
OS42817 01
Dopravní prostředky - kam patří
Skladem (> 3)
Kód: OS42817
 
35 Kč
Detail
28905LE 3 slabiky01
Tři slabiky
Skladem (2)
Kód: OS28905
 
175 Kč
Detail
28904LE 2 slabiky01
Dvě slabiky
Skladem (> 3)
Kód: OS28904
 
175 Kč
Detail
28903LE 5 pismen01
Pět písmen
Skladem (> 3)
Kód: OS28903
 
175 Kč
Detail
28902LE 4 pismenka01
Čtyři písmena
Skladem (> 3)
Kód: OS28902
 
175 Kč
Detail
tvoreni vet s obrazky03
Tvoření vět s obrázky
Tip
Skladem (2)
Kód: OS20139
 
350 Kč
Detail
21853a
Třídící tabulky - slabiky
Novinka
Skladem (> 3)
Kód: OS21853
 
156 Kč
Detail
29541 b
Slovní zásoba - co je z čeho
Novinka
Skladem (> 3)
Kód: OS29541
 
85 Kč
Detail
134 položek celkem
23025a
175 Kč

Sada obsahuje 12 listů s různými typy a tématy úkolů

Kód: OS43016
Zvířátka - co nám dávají
Novinka
35 Kč

Kartičky Zvířátka - co nám dávají, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. co nám dávají a čím jsou užitečná

Kód: OS42816
OS42817 01
35 Kč

Kartičky Dopravní prostředky - kam-patří, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. kam-patří.

Kód: OS42817
28905LE 3 slabiky01
Tři slabiky
Skladem (2 ks)
175 Kč

Skládačka se slabikami navazuje na skládačku se slovy.

Kód: OS28905
28904LE 2 slabiky01
Dvě slabiky
Skladem (> 3 ks)
175 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova ze slabik. Podporuje čtení analyticko-syntetickou metodou neboli čtení po slabikách.

Kód: OS28904
28903LE 5 pismen01
Pět písmen
Skladem (> 3 ks)
175 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS28903
28902LE 4 pismenka01
Čtyři písmena
Skladem (> 3 ks)
175 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS28902
tvoreni vet s obrazky03
Tip
350 Kč

Tato sada kartiček slouží k nácviku jednoduchých vět.

Kód: OS20139
21853a
Novinka
156 Kč

S pomocí tabulky se utváření slabiky souhlásek: p, m, l, s, j, t, n, d

Kód: OS21853
29541 b
Novinka
85 Kč

V balení najdete 4 nadřazené pojmy: kov, textil, papír, dřevo.

Kód: OS29541
Číslice a počítání
369 Kč

Tento sešit je zaměřený na poznávání a rozlišování číslic, také na rozeznávání počtů a určení množství. Sešit slouží k získání základních matematických představ a zabývá se...

Kód: OS20838
Jdeme nakupovat
Akce
Jdeme nakupovat
Skladem (1 ks)
305 Kč

Polovina nákupních seznamů obsahuje pouze slova, druhá polovina je doplněna obrázky. Úkolem je poskládat potraviny do košíku podle nákupního seznamu.

Kód: OS21841
Týdenní režim - rozšíření - malé kartičky
374 Kč

Sada výrazně rozšiřuje základní sadu týdenní režim a obsahuje 96ks kartiček s piktogramy menší velikosti (4x4cm) opatřených suchým zipem.

Kód: OS24920
Písmenková skládačka 2
199 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS24372
Písmenková skládačka 1
199 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS24371
Montessori - Skrytá slova 5
399 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32511
Montessori - Skrytá slova 4
274 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32510
Montessori - Skrytá slova 3
349 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32509
Nahoru
Další produkty
Strukturované učení je strategie, která byla vyvinuta speciálně pro vzdělávání dětí s autismem. V podstatě je to metodika výchovy a vzdělávání. Tento systém napomáhá dětem porozumět tomu, co se od nich očekává. Učení je navrženo tak, aby minimalizovalo problémy s chováním tím, že vytvoří prostředí, které je pro děti srozumitelné a v němž jsou úspěšné. Dítě musí mít jasnou představu o množství práce a o jejím ukončení, jinak je pro něj tato práce únavná a tíživá. Strukturované učení klade důraz na využití individuálních schopností, nácvik samostatnosti a sebeobsluhy, využívá metod alternativní komunikace a vyzdvihuje nutnost spolupráce s rodinou. Tento princip vzdělávání je uplatňován především ve třídách pro děti s poruchou autistického spektra, ale svůj význam má také při vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením či s poruchou komunikace.