Provozní opatření COVID-19 najdete zde.

Strukturované učení

Nejprodávanější

23025a
Startovací sada - předloha GeoDuo
Skladem (2 ks)
Kód: OS43016
 
200 Kč
Zvířátka - co nám dávají
Zvířátka - co nám dávají
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS42816
 
45 Kč
OS42817 01
Dopravní prostředky - kam patří
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS42817
 
45 Kč
28905LE 3 slabiky01
Tři slabiky
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS28905
 
210 Kč
28904LE 2 slabiky01
Dvě slabiky
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS28904
 
210 Kč
28903LE 5 pismen01
Pět písmen
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS28903
 
210 Kč
28902LE 4 pismenka01
Čtyři písmena
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS28902
 
210 Kč
tvoreni vet s obrazky03
Tvoření vět s obrázky
2-3 týdny
Kód: OS20139
 
350 Kč
21853a
Třídící tabulky - slabiky
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS21853
 
200 Kč
29541 b
Slovní zásoba - co je z čeho
Skladem (> 3 ks)
Kód: OS29541
 
90 Kč
123 položek celkem
23025a
200 Kč

Sada obsahuje 12 listů s různými typy a tématy úkolů

Kód: OS43016
Zvířátka - co nám dávají
Novinka
45 Kč

Kartičky Zvířátka - co nám dávají, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. co nám dávají a čím jsou užitečná

Kód: OS42816
OS42817 01
45 Kč

Kartičky Dopravní prostředky - kam-patří, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. kam-patří.

Kód: OS42817
28905LE 3 slabiky01
Tři slabiky
Skladem (> 3 ks)
210 Kč

Skládačka se slabikami navazuje na skládačku se slovy.

Kód: OS28905
28904LE 2 slabiky01
Dvě slabiky
Skladem (> 3 ks)
210 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova ze slabik. Podporuje čtení analyticko-syntetickou metodou neboli čtení po slabikách.

Kód: OS28904
28903LE 5 pismen01
Pět písmen
Skladem (> 3 ks)
210 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS28903
28902LE 4 pismenka01
Čtyři písmena
Skladem (> 3 ks)
210 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS28902
tvoreni vet s obrazky03
Tip
350 Kč

Tato sada kartiček slouží k nácviku jednoduchých vět.

Kód: OS20139
21853a
Novinka
200 Kč

S pomocí tabulky se utváření slabiky souhlásek: p, m, l, s, j, t, n, d

Kód: OS21853
29541 b
Novinka
90 Kč

V balení najdete 4 nadřazené pojmy: kov, textil, papír, dřevo.

Kód: OS29541
Číslice a počítání
450 Kč

Tento sešit je zaměřený na poznávání a rozlišování číslic, také na rozeznávání počtů a určení množství. Sešit slouží k získání základních matematických představ a zabývá se...

Kód: OS20838
Jdeme nakupovat
Akce
Jdeme nakupovat
Skladem (> 3 ks)
430 Kč

Polovina nákupních seznamů obsahuje pouze slova, druhá polovina je doplněna obrázky. Úkolem je poskládat potraviny do košíku podle nákupního seznamu.

Kód: OS21841
Týdenní režim - rozšíření - malé kartičky
374 Kč

Sada výrazně rozšiřuje základní sadu týdenní režim a obsahuje 96ks kartiček s piktogramy menší velikosti (4x4cm) opatřených suchým zipem.

Kód: OS24920
Písmenková skládačka 2
199 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS24372
Písmenková skládačka 1
199 Kč

Tato skládačka učí děti číst první slova a skládat slova z písmenek. Podporuje čtení globální i genetickou metodou.

Kód: OS24371
Montessori - Skrytá slova 5
375 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32511
Montessori - Skrytá slova 4
300 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32510
Montessori - Skrytá slova 3
475 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS32509
Nahoru
Další produkty
Strukturované učení je strategie, která byla vyvinuta speciálně pro vzdělávání dětí s autismem. V podstatě je to metodika výchovy a vzdělávání. Tento systém napomáhá dětem porozumět tomu, co se od nich očekává. Učení je navrženo tak, aby minimalizovalo problémy s chováním tím, že vytvoří prostředí, které je pro děti srozumitelné a v němž jsou úspěšné. Dítě musí mít jasnou představu o množství práce a o jejím ukončení, jinak je pro něj tato práce únavná a tíživá. Strukturované učení klade důraz na využití individuálních schopností, nácvik samostatnosti a sebeobsluhy, využívá metod alternativní komunikace a vyzdvihuje nutnost spolupráce s rodinou. Tento princip vzdělávání je uplatňován především ve třídách pro děti s poruchou autistického spektra, ale svůj význam má také při vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením či s poruchou komunikace.