23.1.2025 z provozních důvodů ZAVŘENO!

Strukturované učení

Nejprodávanější

47512a
Skrytá slova pokročilá 1 - Montessori
Skladem (3 ks)
Kód: OS47512
 
350 Kč
Zvířátka - co nám dávají
Zvířátka - co nám dávají
Skladem (4 ks)
Kód: OS42816
 
45 Kč
OS42817 01
Dopravní prostředky - kam patří
Skladem (>5 ks)
Kód: OS42817
 
45 Kč
Generalizace
Generalizace
Skladem (1 ks)
Kód: OS45118
 
110 Kč
Slova různého významu
Slova různého významu
Skladem (1 ks)
Kód: OS35120
 
75 Kč
Naše smysly - strukturované karty
Naše smysly - strukturované karty
Skladem (3 ks)
Kód: OS23828
 
195 Kč
Roční období - strukturované karty
Roční období - strukturované karty
Skladem (2 ks)
Kód: OS23823
 
155 Kč
Skrytá slova pokročilá 2 - Montessori
Skrytá slova pokročilá 2 - Montessori
Skladem (3 ks)
Kód: OS47514
 
350 Kč
tvoreni vet s obrazky04
Tvoření vět - tři slova
2-3 týdny
Kód: OS30139
 
430 Kč
47518b
Montessori - Skládání slov 1
Skladem (1 ks)
Kód: OS47518
 
250 Kč
115 položek celkem

Cena

2500
12500

Značky

Položek k zobrazení: 115
47512a
Novinka
350 Kč

Tato sada obsahuje slova z 5-ti písmen.

Kód: OS47512
Zvířátka - co nám dávají
Novinka
45 Kč

Kartičky Zvířátka - co nám dávají, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. co nám dávají a čím jsou užitečná

Kód: OS42816
OS42817 01
45 Kč

Kartičky Dopravní prostředky - kam-patří, jsou skvělou pomůckou pro děti, který dělají potíže určit umístění, resp. kam-patří.

Kód: OS42817
Generalizace
Generalizace
Skladem (1 ks)
110 Kč

Generalizace znamená přiřadit k jednomu slovu více obrázku. Např. najít všechny čepice, kola, telefony, stromy, houpačky, zvonky aj.

Kód: OS45118
Slova různého významu
75 Kč
Sada kartiček znázorňuje homonyma - slova různého významu. Jedná se o věci, které pojmenováváme stejně, ale přitom se jedná o věci naprosto odlišné.
Kód: OS35120
Naše smysly - strukturované karty
195 Kč
Sada karet, které dětem pomohou rozlišovat naše smysly
Kód: OS23828
Roční období - strukturované karty
155 Kč
Strukturované karty umožňují dětem získat jednoduchou a naprosto přehlednou formou základní předškolní dovednosti.
Kód: OS23823
Skrytá slova pokročilá 2 - Montessori
Novinka
350 Kč

Tato sada obsahuje slova z 6-ti písmen.

Kód: OS47514
tvoreni vet s obrazky04
Novinka
430 Kč

Tato sada kartiček slouží k nácviku jednoduchých vět.

Kód: OS30139
47518b
Novinka
250 Kč

Tato sada obsahuje slova ze tří písmen.

Kód: OS47518
47509b
Novinka
Skrytá slova 5
Skladem (3 ks)
400 Kč

Tato sada obsahuje slova ze sedmi písmen.

Kód: OS47509
47517a
Novinka
Skládání slov 3
Skladem (3 ks)
330 Kč

Každá sada skládání slov přináší 24 obrázků a písmenka pro složení těchto slov.

Kód: OS47517
47508b
Novinka
350 Kč

Tato sada zalaminovaných kartiček přináší zábavnou a edukativní aktivitu v Montessori variantě pro rozvoj slovní zásoby.

Kód: OS47508
Tvoření vět s obrázky - Přídavná jména
500 Kč

Sada pomáhá rozvíjet gramatické dovednosti, tvorbu vět a větných struktur

Kód: OS30138
Tvoření vět s obrázky - Předložky
Tip
430 Kč

Sada pomáhá rozvíjet gramatické dovednosti, tvorbu vět a větných struktur

Kód: OS30137
Tvoření vět s obrázky - Slovesa a citoslovce
430 Kč

Sada pomáhá rozvíjet gramatické dovednosti, tvorbu vět a větných struktur

Kód: OS30136
47513a
350 Kč

Naučte děti odhalovat hlásky ve slovech a posilujte jejich schopnost sluchové diferenciace

Kód: OS47513
47511a
350 Kč

Naučte děti odhalovat hlásky ve slovech a posilujte jejich schopnost sluchové diferenciace

Kód: OS47511
Nahoru
Další produkty
Strukturované učení je strategie, která byla vyvinuta speciálně pro vzdělávání dětí s autismem. V podstatě je to metodika výchovy a vzdělávání. Tento systém napomáhá dětem porozumět tomu, co se od nich očekává. Učení je navrženo tak, aby minimalizovalo problémy s chováním tím, že vytvoří prostředí, které je pro děti srozumitelné a v němž jsou úspěšné. Dítě musí mít jasnou představu o množství práce a o jejím ukončení, jinak je pro něj tato práce únavná a tíživá. Strukturované učení klade důraz na využití individuálních schopností, nácvik samostatnosti a sebeobsluhy, využívá metod alternativní komunikace a vyzdvihuje nutnost spolupráce s rodinou. Tento princip vzdělávání je uplatňován především ve třídách pro děti s poruchou autistického spektra, ale svůj význam má také při vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením či s poruchou komunikace.