Strukturované učení

Nejprodávanější

Domečky - třídící tabulky
Domečky - třídící tabulky
Skladem (>5 ks)
Kód: OS41842
 
200 Kč
Neúplná slova 1
Neúplná slova 1
Skladem (3 ks)
Kód: OS35528
 
140 Kč
Počet do 20
Počet do 20
Skladem (3 ks)
Kód: OS25614
 
140 Kč
Suroviny a materiály - strukturované karty
Suroviny a materiály - strukturované karty
Skladem (>5 ks)
Kód: OS23825
 
155 Kč
47513a
Skrytá slova pokročilá 2
Skladem (1 ks)
Kód: OS47513
 
350 Kč
47511a
Skrytá slova pokročilá 1
Skladem (1 ks)
Kód: OS47511
 
350 Kč
47521b
Slova pro první čtení 1
Skladem (4 ks)
Kód: OS47521
 
290 Kč
47523b
Slova pro první čtení 3
Skladem (3 ks)
Kód: OS47523
 
340 Kč
47522b
Slova pro první čtení 2
Skladem (5 ks)
Kód: OS47522
 
300 Kč
Skrytá slova 4
Skrytá slova 4
Skladem (3 ks)
Kód: OS47507
 
350 Kč
112 položek celkem

Cena

2475
12475

Značky

Položek k zobrazení: 112
Domečky - třídící tabulky
Tip
200 Kč
Tyto typy aktivních úloh vychází ze základních principů strukturovaného učení a děti při plnění úlohy třídí kartičky podle dvou kritérií.
Kód: OS41842
Neúplná slova 1
Neúplná slova 1
Skladem (3 ks)
140 Kč
Každá sada obsahuje 24 kartiček. Na kartičce je obrázek a neúplné slovo. Děti mají za úkol vybrat správnou odpověď k doplnění slova a na tuto odpověď umístit kolíček. Po otočení kartičky si mohou svoji odpověď zkontrolovat.
Kód: OS35528
Počet do 20
Počet do 20
Skladem (3 ks)
140 Kč
S kolíčky se i základní početní představy stanou zábavnějšími. Tato sada vybízí děti ke spočítání obrázků na kartičce a umístění kolíčku ke správnému číslu. Po otočení kartičky si děti ověří správnost odpovědi.
Kód: OS25614
Suroviny a materiály - strukturované karty
155 Kč
V sadě Suroviny a materiály děti přiřazují obrázky podle toho, co se z čeho vyrábí. Například ovce nám dává vlnu a z vlny se plete čepice, rukavice, šála a svetr.
Kód: OS23825
47513a
Novinka
350 Kč

Naučte děti odhalovat hlásky ve slovech a posilujte jejich schopnost sluchové diferenciace

Kód: OS47513
47511a
Novinka
350 Kč

Naučte děti odhalovat hlásky ve slovech a posilujte jejich schopnost sluchové diferenciace

Kód: OS47511
47521b
Novinka
290 Kč

Osmiúhelníkové obrázky a kartičky s písmenky pomáhají dětem rozvíjet schopnost skládat slova.

Kód: OS47521
47523b
Novinka
340 Kč

Osmiúhelníkové obrázky a kartičky s písmenky pomáhají dětem rozvíjet schopnost skládat slova.

Kód: OS47523
47522b
Novinka
300 Kč

Osmiúhelníkové obrázky a kartičky s písmenky pomáhají dětem rozvíjet schopnost skládat slova.

Kód: OS47522
Skrytá slova 4
Skrytá slova 4
Skladem (3 ks)
350 Kč
Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.
Kód: OS47507
Doplňování vět - slovesa
190 Kč

Úkolem této sady je doplnit slovo do věty, doplňují se slovesa.

Kód: OS46524
Doplňování vět - předložky
190 Kč

Úkolem této sady je doplnit slovo do věty, doplňují se předložky.

Kód: OS46526
Doplňování vět - podstatná jména
190 Kč

Úkolem této sady je doplnit slovo do věty, doplňují se podstatná jména.

Kód: OS46525
Skrytá slova 1
Skrytá slova 1
Skladem (2 ks)
190 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS47501
Skrytá slova 2
Skrytá slova 2
Skladem (1 ks)
350 Kč

Skrytá slova obsahují sadu proužků s obrázky a sadu kartiček s písmenky. Princip spočívá k přiřazování písmenek k obrázkům podle počátečního písmena.

Kód: OS47503
Obrázková abeceda
Obrázková abeceda
Skladem (5 ks)
270 Kč
Kód: OS37514
Čtení s porozuměním - věci
150 Kč

Některé děti nejsou schopné porozumět textu, který čtou, a tato sada jim k tomu napomůže.

Kód: OS36507
30053 toaleta
Toaleta
Skladem (>5 ks)
25 Kč

Velká karta s procesním schématem pro použití toalety.

Kód: OS30053
Nahoru
Další produkty
Strukturované učení je strategie, která byla vyvinuta speciálně pro vzdělávání dětí s autismem. V podstatě je to metodika výchovy a vzdělávání. Tento systém napomáhá dětem porozumět tomu, co se od nich očekává. Učení je navrženo tak, aby minimalizovalo problémy s chováním tím, že vytvoří prostředí, které je pro děti srozumitelné a v němž jsou úspěšné. Dítě musí mít jasnou představu o množství práce a o jejím ukončení, jinak je pro něj tato práce únavná a tíživá. Strukturované učení klade důraz na využití individuálních schopností, nácvik samostatnosti a sebeobsluhy, využívá metod alternativní komunikace a vyzdvihuje nutnost spolupráce s rodinou. Tento princip vzdělávání je uplatňován především ve třídách pro děti s poruchou autistického spektra, ale svůj význam má také při vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením či s poruchou komunikace.