Opožděný vývoj řeči - Dysfázie - metodika reedukace
Kód: SE123245Detailní popis produktu
Metodika reedukace dysfázie vznikala postupně, z potřeby systematicky, komplexně a přitom přehledně formulovat možnosti ovlivnění této závažné a diagnosticky i terapeuticky obtížné poruchy. Vzhledem k variabilitě příznaků je dysfázie velmi často diagnostickým problémem, proto autorka uvádí (na rozdíl od předchozích metodik) i stručný přehled jejích projevů.
Autor: D.Kutálková
Vazba: brožovaná
Formát: 150 x 210 mm
Počet stran: 102
Vydáno: 2002, dotisk 2018

Náměty pro více než sto zábavných činností pro rodiče, učitele v mateřské škole i logopedům k podpoře vývoje řeči dětí.

Texty k distančnímu vzdělávání. Studijní text přibližuje hlavní informace ze speciálně-pedagogické disciplíny – logopedie.

Diagnostika a terapie poruch komunikace

Kniha určená nejen studentům speciální pedagogiky, tak i dospělým, kteří se potýkají s problémy poruchy řeči. Autorka zde píše o příčinách vzniku, o příznacích i o řešení těchto...

Příručka podstatně usnadní práci těm, kteří se chtějí věnovat výslovnosti dětí v předškolním věku. Je určena především učitelkám mateřských škol, které absolvovaly některý z...

Pomozme dětem, aby se naučily správně mluvit!

Dyslalie - metodika reedukace je určena začínajícím pracovníkům v oboru, u nichž předpokládá určité odborné teoretické znalosti.

Kniha Základy psycholingvistiky představuje klíčové otázky psycholingvistického bádání.

I dnes je ruský psycholog Lev Semjonovič Vygotskij jedním z nejvýznamnějších autorů ovlivňujících současné pojetí vývojové, sociální a kulturní psychologie i pedagogiky v celém...

u dětí od narození do tří let věku

Monografie se zabývá vysoce aktuální problematikou rané logopedické intervence v širších souvislostech.

Kniha obsahuje více než 70 her, které rozvíjejí vyjadřovací schopnosti malých dětí při integraci všech vjemů.dětí.

Úvod do neurologie, úvod do oftalmologie, texty k distančnímu vzdělávání.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.