Zrakové vnímání, Optická diferenciace I.
Kód: DC0030Související produkty
Detailní popis produktu
Dobré zrakové vnímání je jedním z předpokladů úspěšného zvládnutí čtení a psaní písmen, slabik, slov i číslic a čísel.
Určeno pro předškolní věk a 1. - 2. třídu.
Pracovní listy je možno použít k rozvoji:
- optické diferenciace (zrakového rozlišování)
- očních pohybů
- uvědomování si posloupnosti
- koncentrace pozornosti
- pravo - levé a prostorové orientace
- slovní zásoby, pojmenování, zevšeobecňování, i předčíselných představ
Autor: Jiřina Bednářová
Ilustrace: Richard Šmarda
Rozměry: 210 x 297 mm
Počet stran: 64
Vazba: volné listy v papírové složce
Vydáno: 2005, dotisk 2021
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka
ROPRATEM vede žáky k nácviku rychlejšího a bezchybného zpracování dat, což je potřebné zejména pro úspěšnější školní práci. 3.upravené vydání
Pracovní listy k rozvoji zrakového vnímání dítěte předškolního a mladšího školního věku.
Pracovní listy k rozvoji předmatematických dovedností dítěte předškolního a mladšího školního věku.
Pracovní listy k rozvoji předčtenářských dovedností dítěte předškolního a mladšího školního věku.
Pracovní listy slouží především k rozvoji zrakového rozlišování (optické diferenciace).
Tento pracovní sešit pomáhá dětem správně držet a vést tužku vyznačenou cestou a též osvojit si schopnost koncentrace
Tento pracovní sešit, založený na výukové metodě Kumon, si klade za cíl pomocí kreativních úkolů zlepšit dovednost dětí při práci s nůžkami a lepidlem.
V tomto sešitě, založeném na výukové metodě Kumon, dítě rozvíjí prostorové vnímání a procvičuje si schopnost ovládat tužku, dovednost potřebnou pro psaní písmen a číslic
V tomto pracovním sešitě dítě může ještě více procvičovat správný úchop tužky, jemné motorické schopnosti, koncentraci a prostorové uvažování při procházení stále složitějšími bludišti
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.