Individuální vzdělávací plán pro žáky se spec.vzděl. potřebami (vč. aktualizace k novele)
Kód: DH1011Detailní popis produktu
Publikace předkládá čtenářům podstatné informace týkající se tvorby individuálních vzdělávacích plánů pro žáky se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (integrované v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí. Zabývá se podklady pro tvorbu efektivního IVP, související legislativou a vlastním obsahem (např. i možnostmi úpravy učebního plánu, změnami obsahu v průběhu realizace IVP), formami spolupráce se zákonnými zástupci aj.Podstatná část publikace je věnována konkrétním možnostem individualizace při tvorbě a realizaci IVP u žáků s různými vzdělávacími potřebami. Součástí jsou četné konkrétní příklady a ukázky jednotlivých vytvořených IVP. Nechybí ani celá škála internetových odkazů na weby související s danou problematikou.
DOPLNĚNO O DODATEK K AKTUÁLNÍ ŠKOLSKÉ LEGISLATIVĚ !!
Autor: D.Jucovičová, H.Žáčková a kol.
Vazba: brožovaná
Formát: 200 x 143 x 9 mm
Počet stran: 158
Vydáno: 2009

Kniha seznamuje čtenáře s tím, jak vytvořit podmínky pro individualizované vzdělávání a s jeho jednotlivými fázemi – přípravou třídního vzdělávacího programu, jeho realizací a hodnocením výsledků vzdělávání.


2. aktualizované a doplněné vydání. Pro žáky s poruchou autostického spektra





Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky.

Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

2. vydání publikace reaguje zejména na legislativní změny, ke kterým od roku 2016 postupně docházelo a dochází.
Kniha je určena pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou. Užitečné informace tu najdou i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.