Moderní pedagogika - brožovaná
Kód: PR212287Detailní popis produktu
Existuje už mnoho knih o tom, jak by měla vypadat "ideální" škola nebo učitel. Víme však, co se opravdu děje ve školách? Co si z nich děti vlastně odnášejí? Jaké je naše školství ve srovnání se světem? A kam vlastně směřuje moderní pedagogické myšlení? Na tyto a další otázky odpovídá ojedinělá publikace, která se po svém prvním vydání rychle stala základní učebnicí i referenčním dílem pro všechny, kdo se zabývají vzděláváním. Autor na řadě příkladů ukazuje, jaké otázky si dnes klade věda o edukaci, jakých prostředků používá k jejich objasnění a k jakým, často překvapivým, závěrům dochází.
Šesté,aktualizované a doplněné vydání
Autor: Průcha Jan
Vazba: brožovaná bez přebalu lesklá
Formát: 161 x 231 x 26 mm
Počet stran: 488
Vydáno: 2017, dotisk 2022

Tato kniha řeší individuální vzdělávací plán dětí se spec. poruchami učení, jeho tvorbě, obsahu i realizaci. DOPLNĚNO O DODATEK K AKTUÁLNÍ ŠKOLSKÉ LEGISLATIVĚ !

Souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního vzdělávacího programu z hlediska obecné i speciální pedagogiky, závazné legislativy a teorie školského managementu.

Nejnovější kniha Montessori pedagožky a terapeutky Lore Anderlikové přináší komplexní pohled na v dnešní době tolik diskutovanou otázku inkluze a její důležitost pro vývoj...

Knihu využijí zájemci o obor speciální pedagogiky (budoucí studenti), učitelé a studenti běžného učitelství, kteří si chtějí rozšířit povědomí o speciální pedagogice.

Publikace představuje výchovu dítěte jako významnou sociálně komplexní činnost, jejíž zákonitosti působí v kontextu každodenních zkušeností a prožitků vychovávaného i...

Autor úspěšných Základů inkluzivní pedagogiky z roku 2010 se rozhodl po letech, kdy došlo na poli inkluze k mnoha zásadním změnám, k přepracování a rozšíření klíčových kapitol...

Učebnice obsahuje všechna učební témata RVP pro obor vzdělání Předškolní a mimoškolní pedagogika.

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a...

Psychologie ve výchově a vzdělávání

Studijní texty přinášejí budoucím učitelům na 1. stupni základní školy širší náhled na problematiku gramotnosti.

Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky.

Most mezi výzkumem a praxí. Druhé, revidované vydání
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.