Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí s SVP
Kód: MU032101Detailní popis produktu
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Text se orientuje na podporu a intervenci u dětí s tělesným postižením, zrakovým postižením a sluchovým postižení.
Autor: Dagmar Opatřilová
Počet stran: 292
Vazba: brožovaná
Formát: 149 x 210 mm
Rok vydání: 2008

Studijní text se zabývá problematikou diagnózy dětská mozková obrna se zaměřením na motoriku.

Předkládaná moderní a stručná učebnice zkušených autorek obsahuje přehled speciálněpedagogických termínů, základní informace a seznamuje i s aktuálními problémy vědního oboru speciální pedagogika

Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů.

Stovka aktivit, které rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.

Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
2. vydání

Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
3. vydání

Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů.

Publikace čtenářům představuje klíčová témata oboru pedagogické psychologie, která jsou nezbytným nástrojem pro pedagogy
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.