Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí s SVP
Kód: MU032101Detailní popis produktu
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Text se orientuje na podporu a intervenci u dětí s tělesným postižením, zrakovým postižením a sluchovým postižení.
Autor: Dagmar Opatřilová
Počet stran: 292
Vazba: brožovaná
Formát: 149 x 210 mm
Rok vydání: 2008
Studijní text se zabývá problematikou diagnózy dětská mozková obrna se zaměřením na motoriku.
Předkládaná moderní a stručná učebnice zkušených autorek obsahuje přehled speciálněpedagogických termínů, základní informace a seznamuje i s aktuálními problémy vědního oboru speciální pedagogika
Kniha představuje všem zájemcům čtivou formou a na konkrétních příkladech nové přístupy ke spolupráci vyučujících s rodinami dětí.
Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů.
Stovka aktivit, které rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.
Kniha je určena studentům speciální pedagogiky, ale také speciálním pedagogům, pedagogům, asistentům pedagoga a dalším aktérům působícím v edukační praxi.
Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
2. vydání
Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
3. vydání
Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.