Sluchové vnímání - rozlišování měkkých a tvrdých slabik
Kód: DC599Související produkty

Sluchové vnímání – sluchová analýza a syntéza řeči
Detailní popis produktu
Listy jsou zaměřeny na rozlišování měkčení (slabiky di, ti, ni / dy, ty, ny). Soubor je zpracován včetně metodického materiálu. Určeno pro individuální intervenci.
Určeno pro: žáky 1.-5. ročník (9 stran)
Autor: Mgr.Martina Bělková, Mgr.Miluše Jirušková
Rozměry: 210 x 297 mm
Počet stran: 9
Vazba: volné listy v papírové složce
Vydáno: 2011

ŠPL 15 pro rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov pro mateřské školy a první ročníky ZŠ, obsahuje i předlohy ke kopírování

Cvičení sluchové analýzy a syntézy jsou určena dětem, které vynechávají nebo přidávají písmena, popř. slabiky, zaměňují je. Při psaní podle diktátu obtížně skládají slova z...

Tato sada naučí děti rozlišovat podobně znějící slova a podporuje jejich sluchové vnímání. Slova vyobrazená na kartičkách se mezi sebou liší jednou samohláskou, jednou...

Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování

Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka pro děti 5-7 let

Publikace se snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při...

CD-ROM Naslouchej a hrej si pomáhá dětems trénováním sluchové paměti, rozlišování zvuků a tónů. Oceněný na TECHFILMU Křišťálovou tužkou ministryně školství

Pracovní listy k rozvoji sluchového vnímání dítěte předškolního a mladšího školního věku.

Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc. V deskách s klopami formátu A5 najdete 4 pracovní sešity a zvukové soubory ke stažení. Rok vydání: 2010. Určeno mladšímu školnímu věku.

Publikace je zaměřena zejména na analýzu a syntézu (rozklad a sklad) slov na slabiky a na hlásky.

Postřehovací slabiky jsou určeny k nácviku čtení slabik, jejich rychlejšímu vybavování při čtení souvislého textu
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.