Terapie ve speciální pedagogice
Kód: EM0236511Detailní popis produktu
Podstatnou část knihy tvoří popis konkrétních terapií využitelných ve sféře působnosti speciální pedagogiky, tedy expresivních terapií:
* arteterapie,
* dramaterapie,
* teatroterapie,
* biblioterapie a poetoterapie,
* muzikoterapie,
* taneční terapie a terapeutický tanec.
Autoři se dále věnují:
* rehabilitaci,
* fyzioterapii,
* ergoterapii.
Publikace vycházející již ve druhém, přepracovaném vydání je určena studentům speciální pedagogiky, psychologie a dalších příbuzných oborů. Využít ji může rovněž široký okruh odborníků z praxe věnujících se znevýhodněným osobám.
Autor: Müller Oldřich
Vazba: Paperback
Formát: 168 x 240 x 28 mm
Počet stran: 512
Vydáno: 2014


Studijní texty přinášejí budoucím učitelům na 1. stupni základní školy širší náhled na problematiku gramotnosti.

Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky.

Studijní text se zabývá problematikou diagnózy dětská mozková obrna se zaměřením na motoriku.

Skriptum si klade za úkol seznámit posluchače speciální pedagogicky s latinskými a řeckými základy odborných termínů tohoto oboru a usnadnit posluchačům jejich přesnější pochopení a zvládnutí.

Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.


Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a úspěšné začlenění handicapovaného člověka do společnosti. Relativně mladý obor speciální pedagogika se zrodil postupně právě při hledání optimálních přístupů, které jsou přitom používány. Tato úspěšná a vyhledávaná publikace ve svém druhém, aktualizovaném vydání přináší základní přehled oboru.


Kniha nabízí čtenářům vymezení a zpřehlednění oblastí inkluzivní a speciální pedagogiky, kterým se autor dlouhodobě věnuje teoreticky, výzkumně, publikačně i na úrovni přímé praxe, a zejména pak jejich propojení v konceptu inkluzivní speciální pedagogiky.

Stovka aktivit, které rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.