Velký ROPRATEM
Kód: IS86901Související produkty
Program pro rozvoj pracovního tempa, tentokrát ve verzi pro menší děti. Především pro předškoláky i děti s odkladem školní docházky a žáky 1. a 2. třídy
ROPRATEM vede žáky k nácviku rychlejšího a bezchybného zpracování dat, což je potřebné zejména pro úspěšnější školní práci. 3.upravené vydání
Detailní popis produktu
- schopnost rychlejšího a bezchybného zpracování dat;
- zrakové rozlišování a paměť;
- intermodalitu (schopnost přepínat mezi různými způsoby vnímání) – nahrazování původního zadání jinými symboly, číslicemi, písmeny;
- serialitu (práce s posloupnostmi) – úkoly, v nichž žák dodržuje algoritmus postupu (zachovává dané pořadí symbolů, číslic, písmen);
- plošné vnímání – např. práce se šipkami nebo prostorově pojednanými symboly;
- grafomotoriku a vizuomotorickou koordinaci (koordinace oko – ruka) – přesné linie čar, čitelnost;
- logické myšlení (schopnost vyvodit algoritmus řešení; práce se strategiemi);
- soustředění a schopnost rozdělit pozornost podle potřeby;
- schopnost organizace práce;
- sebekontrolu a práci s chybou – cílený nácvik kontroly vlastní práce.
Cílem nácviku je:
- zrychlit pracovní tempo žáka podporou jeho schopností a upevňováním jeho dovedností
- splnit úkol nejen správně a zároveň co nejrychleji, ale v co nejlepší možné kvalitě
- podpora schopnosti zohledňovat při práci více jevů současně
- získat schopnost posoudit obtížnost jednotlivých úkolů
- podpořit schopnost vlastního objektivního hodnocení.
Program lze využít při individuálním nácviku pod vedením odborného pracovníka ale i pro práci v rodině.
Součástí metodiky jsou i řešení některých úkolů.
Pozn.: doporučujeme pro žáky 8., 9. tříd a pro středoškolské studenty
Obsah balení
Metodická příručka (součástí metodiky jsou i řešení některých úkolů), tabulka kontrol, dotazník, listy se 160 úkoly
Autor: Mgr. Iva Kopecká, Mgr. Dagmar Ženková
Vazba: volné listy v kartonové složce
Formát: A4
Vydáno: 2025
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.
Soubor je určen dětem zhruba od 3. třídy ZŠ (např. pro práci s hyperaktivními jedinci), ale též dospělým (afatikům).
Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy
První úkoly rysa ostrovida.
Další úkoly rysa ostrovida
Pracovní listy jsou zaměřeny zejména na zrakovou analýzu a syntézu
Pracovní listy slouží především k rozvoji zrakového rozlišování (optické diferenciace).
aneb dívejte se na nebe a pozorujte, dozvíte se mnoho zajímavého
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
