Psychodiagnostika dětí a dospívajících
Kód: PR218517Detailní popis produktu
Psychodiagnostika je základním pracovním nástrojem psychologů v mnoha oblastech praxe i výzkumu. Stále roste zvláště význam psychodiagnostiky dětí a dospívajících, mj. v souvislosti s individualizací přístupu ve vzdělávání a s integrací postižených dětí do běžných škol. Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů. Kniha uvádí stručně metodologická východiska diagnostiky, zásady formulace nálezů (s příklady), ale především představuje jednotlivé klinické a testovací metody v dětské psychodiagnostice. Ve speciální části probírá širokou škálu oblastí aplikace dětské diagnostiky podle situací, poruch a postižení a uvádí pro ně specifická diagnostika doporučení.
Prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc., je profesorem klinické psychologie a vedoucím Psychologického ústavu FF MU v Brně, kde přednáší psychodiagnostiku, psychoterapii a jiné klinickopsychologické disciplíny. Je spoluautorem publikace Psychodiagnostika dětí a dospívajících a autorem knihy Psychologická diagnostika dospělých.
PhDr. Dana Krejčířová přednáší klinickou psychologii na Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnicví a klinicky pracuje ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze. Je spoluautorkou publikace Psychodiagnostika dětí a dospívajících.
Autor: Svoboda Mojmír (ed.); Krejčířová Dana; Vágnerová Marie
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Formát: 170 x 238 x 50 mm
Počet stran: 792
Vydáno: dotisk 2021
Doplňkové parametry
| Kategorie: | LOGOPEDIE |
|---|---|
| EAN: | 9788026218517 |
Trénink mysli a srdce pro náročné situace
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.
Po úspěchu své knihy Příručka psychoterapeutických technik pro práci s dětmi a rodinou se manželé Cabyovi rozhodli napsat jakési pokračování, které svou strukturou navazuje na předchozí knihu, ale rozvíjí nové nápady týkající se řešení problémových situací (např. práce s metaforami, se zdroji, s improvizací).
Sebehodnota, komunikace a zvládání náročných situací
Freud, Jung, Adler, Horneová, Sullivan, Fromm, Erikson, Dollard, Miller, Ca
Učebnice je určena studentům pedagogiky, psychologie, sociologie. sociální práce i odborníkům v praxi. Zaujme však každého, kdo na své životní nebo profesionální dráze potřebuje porozumět mnoha často rozdílným výkladům lidského chování a dynamickým procesům, které působí v lidské společnosti.
Rádce pro dospívající s depresí a poruchami nálad
4. vydání moderně didakticky zpracované učebnice
Nevědomá mysl obsahuje mnohá tajemství – stopy zakázané lásky, pohlavního zneužívání, „nevítaných“ dětí i skutečného obsahu zdánlivě dokonalého přátelství.
Předkládaný svazek obsahuje dvě autorčiny klasické práce.
Publikace navazuje na knihu prof. M. Svobody Psychologická diagnostika dospělých a pokrývá metody diagnostiky dětí, specifické zejména vývojovým rozměrem sledovaných jevů.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
