Provozní opatření COVID-19 najdete zde.
Vzhledem k zvýšenému počtu objednávek prosíme o trpělivost. 
Předem děkujeme za pochopení
VÁNOČNÍ PROVOZNÍ INFORMACE

MÉĎA A OBRÁZKY - přiřaď, doplň, zatřiď... single licence

Kód: PT100021
Neohodnoceno
Značka: Petit
1 990 Kč
Skladem
Tento program je výukový a vzdělávací, zaměřený na smyslovou a rozumovou výchovu dětí. Program je určen také pro děti se specifickými poruchami učení (snížená koncentrace, poruchy řeči, vnímání,dyslexie, dyskalkulie, dysgrafie, apod.)

Detailní informace

Detailní popis produktu

MÉĎA A OBRÁZKY je výukový a vzdělávací program zaměřený na smyslovou a rozumovou výchovu dětí předškolního věku. Program je využitelný i u prvňáčků. Jednoduchostí ovládání a snadnou nastavitelností úrovní obtížnosti je program určen především pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami - děti s mentálním, zrakovým i tělesným postižením a to od mentálního věku tří do sedmi let.

Program je rozdělen do sedmi kapitol a celkem obsahuje 43 úkolů, u nichž lze většinou nastavit tři různé obtížnosti řešení. U některých úloh si můžete vybrat z několika variant případně obrázkových souborů.

První kapitola Přiřazování I - je zaměřena na jednoduché přiřazování zcela stejných nebo podobných obrázků, věcí které patří k sobě, poznávání protikladů a výběr prvků podle hlasového pokynu.
V jednom z úkolů této kapitoly máte za úkol najít na pravé části obrazovky zcela stejný obrázek (symbol, písmeno, číslici...), který je zobrazen v levé části.

Druhá kapitola Přiřazování II - rozvíjí představivost a fantazii dětí a opírá se o principy práce z první kapitoly. V této části děti pracují s půlenými a nedokreslenými obrázky, poznávají předměty zobrazené shora, a detaily obrázků.
Tento úkol je zaněřen na rozpoznávání detailů obrázku. Obrázek vlevo v předloze znázorňuje detail tahací harmoniky.

Ve třetí kapitole Doplňování - pracují děti s částečnými obrázky, které se snaží doplnit správným výřezem a naučí se rozpoznat části těla a oblečení.
V tomto úkolu se děti snaží doplnit pohádkovou postavu odpovídajícím obličejem.

Čtvrtá kapitola - Rozlišování je zaměřena na rozlišování různých částí vzhledem k celku. Děti zde mají za úkol poznat zcela správný obrázek, najít dva shodné obrázky, pracují s pojmy malý, větší a prostřední, učí se setavit předměty od největšího po nejmenší a naopak i najít obrázky, které jsou obsažené v předloze a které ve vzoru chybí.
Zde musí děti poznat dva zcela stejné obrázky.

V kapitole Třídění si děti procvičí zatřiďování předmětů do různých prostředí, vybírají věci shodných materiálů a poznávají, co se dá koupit v jakém obchodě.
Tento úkol je zaměřen na poznávání předmětů, které jsou vyrobeny se stejného materiálu (v tomto případě jde o gumu).

Šestá kapitola - Postup a prostor řeší problematiku děje a pracovního postupu. Děti se naučí umísťovat věci do prostoru a rozlišovat směry.
Zde mají děti za úkol určit správný pracovní postup při stavbě sněhuláka.

Poslední, sedmá, kapitola obsahuje Hry, ve kterých si děti zábavnou formou procvičí některé znalosti a vědomosti nabyté v předchozích kapitolách.
V úkolu "Několik rozdílů" musíte najít, v čem se liší levý obrázek od pravého. Jeden z rozdílů je odlišná vlna. Dále chybí mořský koník a vodní rostlina...

Samozřejmostí programu MÉĎA A OBRÁZKY je jeho snadné ovládání: (například pomocí jedné klávesy s rozlišením dlouhého a krátkého stisku), jednoduché nastavení úrovně obtížnosti (tři úrovně: lehká, střední a těžká), jednoduché a přitom pestré prostředí (stovky obrázků a desítky zvuků), nechybí zde krátké a veselé animace a vyhodnocení řešení jednotlivých úkolů.

Program MÉĎA A OBRÁZKY je multimediální, je vytvořený pro Windows 95 a vyšší. S tím souvisí i vyšší nároky na vybavení počítače. Doporučujeme počítač PC / Pentium 90 a lepší / 600 MB na pevném disku / 16 MB paměti RAM (lépe 32) / zvukovou kartu / CD-ROM mechaniku / reproduktory / grafickou kartu s více než 256 barvami a rozlišením minimálně 800x600.

Jednouživatelská licence
Majitel jednouživatelské licence získává právo na použití software na jednom počítači.
Lze použít i na interaktivní tabuli.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: