VELICE SE OMLOUVÁME, ALE VÝROBA RAZÍTEK JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ DOČASNĚ POZASTAVENA ( cca začátek září ) JAKMILE BUDE PROVOZ OBNOVEN, TENTO ČLÁNEK BUDE ODSTRANĚN. RAZÍTKA, KTERÁ JSOU SKLADEM BUDOU EXPEDOVÁNA DO VYČERPÁNÍ ZÁSOB
Tip Efekt lupa
 

Školní zralost J.Bednářová, V.Šmardová

Neohodnoceno
 
Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v oblastech - vizuomotorika, grafomotorika, řeč, sluchové vnímání, zrakové vnímání, vnímání prostoru a času, základní matematické představy
Dostupnost Skladem
214 Kč
   
Kód produktu D607939
Výrobce Edika
Kategorie Knihy
 
"Školní zralost" autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží seznámit čtenáře s důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy
Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů.
Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení.

PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy
Vazba: brožovaná
Formát: 210 x 297 mm
Počet stran: 104
Vydáno: 15.01.2010
Věková kategorie: pro rodiče dětí od 5 let

Podobné produkty

Hmotnost 0.4 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: