Společenskovědní vyučovací předměty
Kód: DC747Související produkty
Žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Detailní popis produktu
Druhé vydání příručky pro učitele druhého stupně základních škol, která je zaměřena na tipy a doporučení pro práci se žáky se specifickými poruchami učení.
OBSAH:
1. Stručné vymezení specifických poruch učení
2. Možné projevy specifických poruch učení ve výuce společenskovědních vyučovacích předmětů
3. Postupy při výuce - při osvojování nového učiva
4. Postupy při prověřování znalostí
5. Užitečné tipy pro práci
Autor: Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová
Rozměry: 148 x 210 mm
Počet stran: 54
Vazba: brožovaná
Vydáno: 2017
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh.
Nově zpracovaná komplexní publikace přináší kromě charakteristiky dyslexie zejména metody výuky, hodnocení a reedukace reedukace (včetně barevné obrazové přílohy k pomůckám)
Hlavním cílem knihy je pomoci čtenáři uvědomovat si obtíže spojené s dyslexií, jejich možný negativní vliv na osvojování anglického jazyka (resp. cizího jazyka obecně)
Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy
kniha her pro děti se specifickými poruchami učení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.