Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2
Kód: PA429142Související produkty
Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem.
Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ
Soubor 20 pracovních listů pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ
Detailní popis produktu
Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními památkami a zeměpisnými zajímavostmi, symboly české státnosti, českými zvyky a tradicemi a mnoha dalšími tématy. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami.
Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka.
S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce.
Autor: Jitka Kendíková
Ilustrace: Viktor Svoboda
Vazba: Paperback
Formát: 210 x 297 mm
Počet stran: 56
Vydáno: 2021
Možnosti práce s žákem-cizincem v oblasti výuky i hodnocení - pracovní sešit s metodikou.
Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem
Žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ
Učebnice nabízí ucelený přehled české mluvnice, kterou žák v české škole zvládne během 1. a 3. ročníku běžné ZŠ
Žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Cílem této publikace je naučit děti s odlišným mateřským jazykem (OMJ) alespoň částečně porozumět a domluvit se česky a usnadnit dětem adaptaci v mateřské škole.
Pracovní sešit pro MŠ pro práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.