Nenásilná komunikace - Řeč života
Kód: PR217855Související produkty
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat.
Obsáhlá sbírka krátkých textů o nenásilné komunikaci od samotného zakladatele této metody Marshalla B. Rosenberga
Kniha shrnuje základní mezníky ve vývoji řeči
Studijní texty přinášejí budoucím učitelům na 1. stupni základní školy širší náhled na problematiku gramotnosti.
Skriptum si klade za úkol seznámit posluchače speciální pedagogicky s latinskými a řeckými základy odborných termínů tohoto oboru a usnadnit posluchačům jejich přesnější pochopení a zvládnutí.
Program pro podporu duševního zdraví dospívajících - metodika
Po obecném výkladu neuróz autor dělí duševní poruchy na endogenní psychózy, psychosomatická onemocnění, funkční onemocnění a neurózy reaktivní, iatrogenní, psychogenní, noogenní a kolektivní.
Pracovní listy a metodika práce nejen pro osoby s PAS
Kniha je určena jak lidem, kteří se začínají tématem hlouběji zabývat, tak odborníkům v oblasti psychotraumatologie, kteří v něm mohou nacházet inspiraci pro interdisciplinární spolupráci.
Jak se naučit pracovat s jemnohmotnými energiemi
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.
Ať už studujete matematiku ve škole nebo o ní chcete získat přehled, tento nepostradatelný průvodce je nabitý vším, co potřebujete k rychlému a snadnému pochopení základů.
Tato kniha je komplexním průvodcem a rádcem pro učitele mateřských škol a obsahuje mnoho námětů pro práci s dětmi od 2 let
Detailní popis produktu
Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci.
Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.
Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné komunikace. Vyrůstal v neklidné detroitské čtvrti, kde si vypěstoval hluboký zájem o nové formy komunikace, které by poskytly alternativu násilí, s nímž se setkával. Jeho zájem ho dovedl až k doktorátu z klinické psychologie, který získal v roce 1961 na Univerzitě ve Wisconsinu, kde studoval pod vedením Carla R. Rogerse. Další životní zkušenosti a studium srovnávací religionistiky ho motivovaly k rozvíjení principu nenásilné komunikace. Desítky let pracoval jako instruktor a mediátor po celém světě. V Portále dále vyšly jeho knihy Co řeknete, změní váš svět, Nenásilná komunikace v praxi, Nenásilná komunikace a moc.
Autor: Rosenberg, Marshall B.
Překladatel: Garcíová, Norma
Vazba: brožovaná
Formát: 130 x 200 x 15 mm
Počet stran: 240
Vydáno: 2022
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Osobní rozvoj |
|---|---|
| EAN: | 9788026217855 |
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat.
Jak se naučit pracovat s jemnohmotnými energiemi
Jak vyniknout ve spontánní komunikaci
Obsáhlá sbírka krátkých textů o nenásilné komunikaci od samotného zakladatele této metody Marshalla B. Rosenberga
Naučit se vařit trvá celý život. Člověk se milionkrát musí spálit, než se naučí všechny postupy a vyzkouší ty nejlepší
Po úspěchu své knihy Příručka psychoterapeutických technik pro práci s dětmi a rodinou se manželé Cabyovi rozhodli napsat jakési pokračování, které svou strukturou navazuje na předchozí knihu, ale rozvíjí nové nápady týkající se řešení problémových situací (např. práce s metaforami, se zdroji, s improvizací).
V publikaci jsou předloženy studentům a dalším zájemcům některé edukační, diagnostické a terapeutické strategie.
Pracovní listy pro podporu sociální kompetencí dětí od 5 let
Publikace podává podrobný výklad o roli emocí v procesu učení.
Kniha potěší učitele a vychovatele volající po širší nabídce kolektivních herních aktivit s netradiční, ale oblíbenou pomůckou – padákem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
