Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti
Kód: PR677732Související produkty

Rádce pro děti, jak si mohou poradit s poruchou učení.

Pracovní sešit nabízí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení.

Druhý díl pracovního sešitu nabízí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení.

Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých...

Ucelený přehled a zhodnocení světové odborné literatury k tématu vývojových poruch učení a chování i praktické návody pro jejich nápravu nabízí podstatně přepracované a...

Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již...
Detailní popis produktu
Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování nebo počítání, a v důsledku toho mají vliv i na rozvoj myšlení. Dnes se již ví, že vývojové poruchy učení nejsou problémem jen dětského věku, ale v mnoha případech přetrvávají do dospělosti. Autorka na základě studia zahraniční literatury seznamuje čtenáře s nejnovějšími poznatky o poruchách učení v dětství, období dospívání a v dospělosti, reflektuje stav českého prostředí. Na základě toho hledá nové strategie efektivní práce s lidmi trpícími vývojovými poruchami učení, nabízí možnosti diagnostiky a nápravy v dětství i dospělosti.Doc. PhDr. Věra Pokorná je vysokoškolská pedagožka s třicetiletou praxí poradenské psycholožky. V nakladatelství Portál vydala např. knihy Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování (2001) a Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení (2000).
Autor: Věra Pokorná
Vazba: pevná
Formát: 167 x 237 x 17 mm
Počet stran: 240
Vydáno: 2010

Mentální trénink ke stimulování pozitivních emocí a k rozvíjení schopnosti řešit problémy

60 cvičení ve formě různých hlavolamů a hádanek určeny všem, kdo chtějí rozvinout své vizuální, jazykové, matematické, sociální a další dovednosti – mládeži i dospělým. Při...

Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak...

Soubor 51 pracovních listů pro nápravu dyslexie, dysortografie, dysgrafie je určen dětem od druhé do páté třídy.

Polaminovaný plakát velikosti A2 s vizualizovaným přehledem nejběžnějších stylů učení a strategií učení.

Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou...

Proč potřebují chlapci pohyb a děvčata se lépe učí jazyky? Proč okolo 80% dětí s tzv. poruchami učení jsou chlapci?

Dyslexie, dysortografie, dysgrafie. Praktický nácvik pro 2. stupeň ZŠ
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.