Procvičování prostorové orientace u sluchově postižených dětí (tabulky)
Kód: SE123140Detailní popis produktu
Příručka je určena pracovníkům speciálně pedagogických center, učitelům škol pro sluchově postižené, studentům speciální pedagogiky a dalším odborným zájemcům.Autor: Vaněčková
Vazba: brožovaná
Formát: 212 x 298 mm
Počet stran: 12
Vydáno: neuvedeno

Publikace přináší dosud nikde nezpracovanou metodiku odezírání u sluchově postižených dětí a mládeže.

Příručka je určena pracovníkům speciálně pedagogických center, učitelům škol pro sluchově postižené, studentům speciální pedagogiky a dalším odborným zájemcům.

Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o...

Kniha je věnována především psychologům, speciálním pedagogům, psychiatrům, sociálním pracovníkům a studentům těchto oborů a všem, kdo se potřebují zorientovat v této složité...

Publikace je určena odborníkům z řad psychologů, speciálních pedagogů, pedagogů a pracovníků pomáhajících profesí, kteří se setkávají se sluchově postiženými.

V učebním textu je prezentována více než 450letá historie sluchové výchovy, která probíhala vždy v těsném sepjetí a výchovou řeči.

Učební text zaměřený na speciální přístup k sluchově postiženým kojencům a malým dětem v rodině a zvláště poradenské činnosti pro rodiče těchto dětí.

Kniha je první společnou učebnicí znakové řeči pro děti předškolního věku a jejich rodiče

Pracovní listy jsou zaměřeny na organizaci běžného dne. Obsahují aktivity na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny následku, začátku a...

Publikace obsahuje informace o kochleární implantaci, metodách, podmínkách, zásadách a postupech reedukace sluchu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.