Logopedická péče o děti s kochleárním implantátem
Kód: SE123143Detailní popis produktu
Publikace obsahuje informace o kochleární implantaci, metodách, podmínkách, zásadách a postupech reedukace sluchu. Cvičení jsou zaměřena na rozvoj fonematického sluchu, odstranění vadné výslovnosti apod. Mnohá z uvedených cvičení mohou přispět u předškolních dětí k výchově fonematického sluchu; mohou též posloužit jako průpravná cvičení u dětí s vadou výslovnosti či v počátcích osvojování si čtenářských dovedností. Některá cvičení lze využívat i k systematickému rozvíjení dovednosti odezírat. Obrázky ke cvičením nakreslila Danuše Plajnerová.
Publikace je určena logopedům, případně i dalším zájemcům - pedagogům předškolních zařízení a elementárních tříd. Je však třeba vždy postupovat pod vedením odborníka-logopeda.
Udělená schvalovací doložka MŠMT:
Schválilo MŠMT ČR č. j. 10 427/97-22, dne 19. února 1997 jako metodickou příručku pro učitele.
Autor: Svobodová
Vazba: brožovaná
Formát: 148 x 205 mm
Počet stran: 152
Vydáno: 2021, 2. vydání

Příručka je určena pracovníkům speciálně pedagogických center, učitelům škol pro sluchově postižené, studentům speciální pedagogiky a dalším odborným zájemcům.

Příručka věnovaná problematice zrakově postižených dětí je určena pedagogické a rodičovské veřejnosti.

Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o...

Publikace je určena odborníkům z řad psychologů, speciálních pedagogů, pedagogů a pracovníků pomáhajících profesí, kteří se setkávají se sluchově postiženými.

Základy české znakové řeči pro děti předškolního věku a Společná učebnice pro děti, jejich rodiče, vychovatele a učitele

Příručka Znakování pro každý den poskytne základní slovní zásobu pro každodenní komunikaci slyšících s neslyšícími.

V učebním textu je prezentována více než 450letá historie sluchové výchovy, která probíhala vždy v těsném sepjetí a výchovou řeči.

Učební text zaměřený na speciální přístup k sluchově postiženým kojencům a malým dětem v rodině a zvláště poradenské činnosti pro rodiče těchto dětí.

Kniha je první společnou učebnicí znakové řeči pro děti předškolního věku a jejich rodiče
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.