VELICE SE OMLOUVÁME, ALE VÝROBA RAZÍTEK JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ DOČASNĚ POZASTAVENA ( cca začátek září ) JAKMILE BUDE PROVOZ OBNOVEN, TENTO ČLÁNEK BUDE ODSTRANĚN. RAZÍTKA, KTERÁ JSOU SKLADEM BUDOU EXPEDOVÁNA DO VYČERPÁNÍ ZÁSOB
Akce Efekt lupa

Zevní zvukovod

Neohodnoceno

Kniha přináší komplexní mezioborový pohled na zevní zvukovod nejen otologa, ale i audiologa, patologa, matematika, fyzika, dermatologa, mikrobiologa, rentgenologa a dalších odborníků nejen z České republiky, ale i Slovenska, Švýcarska a USA
Dostupnost Skladem

Kód produktu TB110925
Výrobce Tobiáš
Kategorie Odborná literatura

Choroby zevního zvukovodu zaujímají díky vysoké četnosti výskytu přední místo mezi onemocněními ucha. Až na výjimky nejde o závažná onemocnění, která by ohrožovala život nemocného. Zřejmě proto bývaly poruchy funkce a choroby zevního zvukovodu zmiňovány v rámci monografií a učebnic otorinolaryngologie pouze okrajově. Záměrem naší monografie o zevním zvukovodu je snaha shrnout současné znalosti o etiopatogenezi, diagnostice a léčbě onemocnění zevního zvukovodu. Aby byly informace úplné, zařadili jsme do knihy i kapitoly z ošetřovatelské péče, z teoretických oborů (anatomie, embryologie) a dalších klinických oborů (rentgenologie, dermatologie, patologie, mikrobiologie), bez jejichž znalostí se moderní medicína neobejde. Naší snahou bylo připravit text tak, aby sloužil nejen otorinolaryngologům a praktickým lékařům, ale i ostatním zájemcům o uvedenou problematiku.

Autor: Jan Mejzlík, Karel Pokorný a kolektiv
Formát: pevná bez přebalu matná
Rozměr: 152 x 217 x 28 mm
Vydáno: 2007