Rozumově nadané děti s dyslexií
Kód: PR679903Detailní popis produktu
Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při psychologickém vyšetření, jaký je obvykle jejich styl učení, paměť, motivace, tvořivost, jaké mají sociální a emocionální problémy a zejména jaké jsou možnosti jejich dalšího vzdělávání tak, aby byly skutečně rozvíjeny jejich schopnosti, nejen kompenzovány nápadné handicapy. Publikace se opírá o zahraniční poznatky, ale vychází z českého výzkumu a úzkého kontaktu s konkrétními nadanými žáky a studenty s dyslexií. Pro lepší názornost je text doplněn citáty rozhovorů a ukázkami výtvorů a školních prací dětí, komentáři jejich učitelů a rodičů a kazuistikami vybraných dětí.Mgr. Šárka Portešová, Ph.D., je vývojová psycholožka, dlouhodobě se zabývá psychologií rozumově nadaných dětí. V této oblasti provádí výzkum a poskytuje poradenství nadaným dětem i jejich rodičům a učitelům. Přednáší na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně.
Autor: Portešová Šárka
Rozměry: 145 x 205 mm
Počet stran: 216
Vazba: brožovaná
Vydáno: 2011
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.
Publikace seznamuje čtenáře se vztahem očních pohybů a čtení s přihlédnutím k jeho specifické poruše, dyslexii.
Publikace Sbírka matematických úloh s rostoucí náročností je určena především rodičům a učitelům, kteří chtějí dětem umožnit řešit matematické úlohy 4. ročníku na základě jejich schopností.
Nově zpracovaná komplexní publikace přináší kromě charakteristiky dyslexie zejména metody výuky, hodnocení a reedukace reedukace (včetně barevné obrazové přílohy k pomůckám)
Logické myšlení; prostorová představivost; práce se slovy; pozornost; kritické myšlení
Jak najít svou superschopnost a své skvělé já
Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.