Provozní opatření COVID-19 - najdete zde.

Provozní opatření v období Covid-19

Vážení zákazníci,

vzhledem k současné situaci, se předem omlouváme za případné opoždění dodávek zboží. Snažíme se expedovat co nejrychleji, ale zboží, které není skladem se může opozdit oproti nastavené dostupnosti.
Prosíme o trpělivost a předem děkujeme za pochopení
Pokud objednáváte pro školu nebo školku a máte zavřeno, nasměrujte si doručení např. domů. Lze to i během doručování na základě emailu od dopravce nebo smskou v chytrém mob.telefonu. Dodání na PPL ParcelShop/DPD Pickup pobočku už měnit nelze!
Hlavně je NUTNÉ uvádět mobilní tel.číslo. Případné náklady na další doručování jdou za Vámi.

Též upozorňujeme, že Zásilkovna a pobočky PPL ParcelShop/DPD Pickup možnost uložení na 7 kalendářních dnů (nikoliv pracovních!!)

Objednáváte-li si dodání na PPL ParcelShop/DPD Pickup pobočku vybírejte si jen v rámci svého bydliště. Pokud se do pobočky nedostanete z důvodu omezení, bude nutné si opakované doručování znovu zaplatit!


Osobní odběry jsou možné pouze s platbou předem převodem. Při převzetí mějte prosím na obličeji nasazenou roušku. Chraňte nás i sebe!

Pokud budete mít nějaký problém, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme, když je to možné

Přejeme Vám pevné zdraví 

za obch.Vendy
D.Bradáčová