Zrakové vnímání
Kód: EM0221440Detailní popis produktu
Proč se nám zdá obloha modrá? Jakou výhodu nám dávají dvě oči? Co o vnímání prozrazují oční pohyby? Skutečně vidí psi černobíle? Proč nám připadají Asiati navzájem podobní? Připadáme tak i my jim?Kniha Zrakové vnímání popisuje, jak prostřednictvím zraku poznáváme okolní svět, ukazuje překvapující komplexnost procesu vnímání a pomáhá pochopit, jakou úlohu má zrakové vnímání v lidském životě. Poskytuje čtenáři encyklopedické znalosti v hlavních oblastech oboru a seznamuje jej s výsledky klíčových výzkumů. Současně mu ale také dává možnost pohlédnout na vybrané otázky v širších mezioborových souvislostech a předkládané informace ilustruje na příkladech z každodenní zkušenosti.
Tato kniha, která je první ucelenou prací na českém knižním trhu věnovanou tomuto obsáhlému tématu, je určena studentům a odborníkům z různých oborů, pro něž je znalost zvláštností lidského vnímání nezbytností, stejně jako všem zájemcům o záhady lidského poznání.
Autor: Radovan Šikl
Vazba: brožovaná bez přebalu
Formát: 168 x 242 x 16 mm
Počet stran: 312
Vydáno: 2013

96 aktivit nabídne Vašemu dítěti přípravu na výuku čtení. Aktivity rozvoje zrakového vnímání jsou též vhodné pro děti s poruchami učení jako součást reedukačních cvičení.

Pracovní listy, které hravou formou cvičení motivují děti a pomáhají rodičům a učitelům s předškoláky s ADHD

Pracovní listy, které hravou formou cvičení motivují děti a pomáhají rodičům a učitelům s předškoláky s ADHD

Pracovní listy, které hravou formou cvičení motivují děti a pomáhají rodičům a učitelům se školáky s ADHD v mladším školním věku

Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.

Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.

Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka pro děti 5-7 let

Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností dětí od 4 do 5 let

Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl

2. soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností dětí od 4 do 5 let
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.