Provozní opatření COVID-19 - najdete zde.
PÁTEK 2.4. A PONDĚLÍ 5.4. ZAVŘENO, ZÁSILKY NEODESÍLÁME. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné Velikonoce

Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen

Kód: K760938
Neohodnoceno
Značka: Togga
155 Kč
Skladem (1 ks)
Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto aktivit pro rozvoj předčtenářských i velmi raných čtenářských dovedností děti ve věku před nástupem do ZŠ.
Kniha je určena odborníkům i studentům z řad psychologů, pedagogů, speciálních pedagogů logopedů, učitelů mateřských škol, ale i rodičům dětí předškolního věku, které zajímá problematika vzdělávacích pro-čtenářsky zaměřených intervencí.

Autor: Málková Seidlová Gabriela
Formát: brožovaná
Rozměr: 160 x 210 mm
Počet stran: 180
Vydáno: 2015

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: