Pedagogická diagnostika a vybrané problémy na 1. stupni ZŠ

Neohodnoceno
 
Inkluzivní vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Dostupnost Skladem
325 Kč
   
Kód produktu RA963896
Značka RAABE
Kategorie Odborná literatura
 
Všichni, kdo pracují s dětmi, se nevyhnou jejich pozorování a následnému hodnocení. To platí zvláště pro učitele. V publikaci najdete shrnutí nejdůležitějších bodů pedagogické diagnostiky a speciální pedagogiky, včetně přehledu vybraných speciálně pedagogických problémů, s nimiž se učitelé na 1. stupni ZŠ mohou setkat. Dozvíte se, jak pracovat s postiženými dětmi, s dětmi s dyspraxií a jak se vypořádat s vybranými výchovně-vzdělávacími problémy, které v dnešní době učitelé prvního stupně řeší.

Obsah publikace
Pedagogická diagnostika dětí na 1. stupni ZŠ
Základy speciální pedagogiky pro učitele na 1. stupni ZŠ
Děti s postižením na 1. stupni ZŠ
Dyspraxie u žáků na 1. stupni ZŠ
Vybrané výchovné a vzdělávací problémy žáků na prvním stupni ZŠ

Všichni, kdo pracují s dětmi, se nevyhnou jejich pozorování a následnému hodnocení. Zvláště to platí pro učitele. Bez toho by těžko mohli volit vhodné výchovné postupy. Pedagogové se opírají o své dovednosti, které utváří vlivem zkušeností, ale také čerpají z toho, co se naučili teoreticky například v disciplíně pedagogická diagnostika. Pojďme si pár důležitých bodů z této košaté a vůbec ne nudné disciplíny připomenout.Pokusíme se vše propojovat s praxí a teorii se věnovat jen v nezbytném rozsahu.
Učitel musí jednoduše dítě nejprve poznat, aby ho mohl adekvátně rozvíjet. Je ovšem nutné říci, že někdy, a i to je součást diagnostiky, se hned na první pokus nepodaří odhalit vše, co je za problémem. K tomu, aby takových pokusů – omylů bylo co nejméně, by měl také posloužit tento text.

Ediční řada
Cílem inkluzivního vzdělávání je vzdělávání všech žáků pohromadě a podpora každého žáka v dosažení jeho vzdělávacího maxima při současném respektování jeho individuálních vzdělávacích potřeb. Publikace z ediční řady Inkluzivní vzdělávání se věnují vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, specifickými poruchami učení, specifickými poruchami chování, narušenou komunikační schopností, sluchovým, tělesným nebo zrakovým postižením, žáků s PAS nebo žáků s odlišným mateřským jazykem.

Autor: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Vazba: Paperback
Formát: 210 x 297 mm
Počet stran: 152
Datum vydání: 2018

Podobné produkty

Hmotnost 0.3 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: