Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
Kód: EM0518776Detailní popis produktu
Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách.
Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele.
V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.
Autor: Gavendová Nora
Formát: Kniha, paperback
Rozměr: 144 x 207 x 8 mm
Počet stran: 96
Vydáno: 2021
2., rozšířené vydání. Praktické návody i inspiraci pro tvorbu vlastních cvičení mohou z publikace načerpat nejen psychologové, zdravotní sestry a ošetřovatelé v nemocnicích, domovech pro seniory a dalších specializovaných zařízeních, ale i pracovníci komunitních středisek, pečovatelé, dobrovolníci a v neposlední řadě příbuzní lidí s kognitivními poruchami.
Kniha je průvodcem pro každého, koho se profesně, případně osobně týká problematika látkových i nelátkových závislostí.
Úvod do ABA pro rodiče, učitele a další profesionály
Terapie ve skupině vychází z pečlivě vypracovaného postupu, který obsahuje rozhodující informace a cvičení na podporu specifických kognitivních a behaviorálních technik.
Tematické procvičování paměti pro jednotlivce, skupinu i jako mezigenerační aktivita
Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi
ACT, akronym z anglického „Acceptance and commitment therapy“, česky „terapie přijetí a odhodlání“
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.