Provozní opatření COVID-19 najdete zde.

Dětská neurologie

Kód: GL925573
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Galén
1 709 Kč
Skladem (1 ks)

Publikace Dětská neurologie je určena jak dětským neurologům, tak pediatrům a neurologům dospělého věku, kteří se o dané téma zajímají, a může být použita i pro atestační přípravu lékařů specializujících se na dětskou neurologii v České i Slovenské republice.

Detailní popis produktu

Dětská neurologie vznikla jako samostatný obor před více než šedesáti lety, přesto jsou kvalitní původní učebnice v českém jazyce poměrně vzácné. Publikace Dětská neurologie je určena jak dětským neurologům, tak pediatrům a neurologům dospělého věku, kteří se o dané téma zajímají, a může být použita i pro atestační přípravu lékařů specializujících se na dětskou neurologii v České i Slovenské republice.
Monografie je rozdělena do 21 kapitol, které zahrnují základní principy vyšetření, diagnostiky a léčby dětských neurologických poruch a specializovaná vyšetření (neurofyziologii, zobrazovací metody a základy genetiky). Speciální část je zaměřena na vrozené vývojové malformace, dědičná metabolická onemocnění, střádavé poruchy a leukodystrofie, degenerativní onemocnění bazálních ganglií, mozečku, páteře a periferních nervů. Podrobně jsou probrána nervosvalová onemocnění, zánětlivé a neuroimunitní poruchy i paroxysmální onemocnění - epilepsie, poruchy spánku a bolesti hlavy. Pozornost je věnována i úrazové problematice, současným pokrokům v diagnostice a léčbě nádorů centrálního nervového systému a toxickému postižení nervového systému. Poslední kapitola je zaměřena na stavy bezvědomí a další akutní onemocnění včetně cerebrovaskulárního postižení.
Monografie podává ucelený klinický pohled na celé spektrum dětských neurologických poruch a slouží jako praktický manuál pro diagnostiku a léčbu těchto onemocnění.

Hlavní autoři a pořadatelé
prof. MUDr. Soňa Nevšímalová, DrSc.
Neurologická klinika a Centrum klinických neurověd, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze

prof. MUDr. Vladimír Komárek, CSc.
Klinika dětské neurologie, 2. lékařská fakulta Univerzity Karlovy a Fakultní nemocnice v Motole

MUDr. Jan Hadač, Ph.D.
Oddělení dětské neurologie, Thomayerova nemocnice

prof. MUDr. Pavel Kršek, Ph.D.

Autoři
MUDr. Miriam Adamovičová

MUDr. Matúš Bašovský

MUDr. Klára Brožová
Oddělení dětské neurologie, Thomayerova nemocnice

MUDr. Jana Haberlová, Ph.D.

prof. MUDr. Tomáš Honzík, Ph.D.
Klinika pediatrie a dědičných poruch metabolismu, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze

MUDr. Josef Kraus, CSc.

MUDr. Martin Kynčl, Ph.D.
Klinika zobrazovacích metod, 2. lékařská fakulta Univerzity Karlovy a Fakultní nemocnice v Motole

MUDr. Zuzana Libá, Ph.D.

Autor: Soňa Nevšímalová, Vladimír Komárek, Jan Hadač, Pavel Kršek, et al.
Formát: 188 x 288 x 29 mm
Vazba: Kniha, pevná
Vydáno: 2021

Přidat komentář

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.