Nenásilná komunikace - Řeč života
Kód: PR217855Související produkty
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat.
pomocí KBT, mindfulness a relaxace
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh.
Tentokrát představuje autorský kolektiv výsledky výzkumu vlastních jmen, a to z několika hledisek, která sledují jejich proměny v komunikaci
Pojmem „mateřská deprese“, který autorka sama definovala, dosud nebyl dostatečně popsán a odborně zkoumán a rozumí se jím dlouhodobý depresivní stav, jímž průběžně trpí matky malých dětí s predispozicí k depresi (na rozdíl od poporodní deprese).
V publikaci jsou předloženy studentům a dalším zájemcům některé edukační, diagnostické a terapeutické strategie.
Bohatě ilustrovaná kniha je prvním a jediným dílem, v němž C. G. Jung vykládá laickému čtenáři svou nesmírně vlivnou teorii symbolů
Kniha se věnuje možnostem vyšetření, které má soudobá medicína k dispozici, a shrnuje také doporučené postupy a limity farmakologické i nefarmakologické léčby neurologických onemocnění.
Monografie Pavla Koláře a jeho spolupracovníků je zatím naším nejucelenějším přehledem rehabilitace a právem patří k základním učebnicím oboru
Součástí odborné publikace je výzkumné šetření, které poukázalo na problematické oblasti v rozvoji kompetencí žáků s postižením zraku
Autor se v knize pokusil zachytit, čím se zabývá přes půl století. Seskupil tu svá tradiční témata, zformuloval je však stručně a seřadil pro přehlednost podle abecedy.
Kniha je plná názorných obrázků, kde si děti procvičí nejen správnou výslovnost hlásek, ale také rozvoj slovní zásoby, sluchové a zrakové vnímání, paměť, početní představy a další.
Detailní popis produktu
Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci.
Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.
Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné komunikace. Vyrůstal v neklidné detroitské čtvrti, kde si vypěstoval hluboký zájem o nové formy komunikace, které by poskytly alternativu násilí, s nímž se setkával. Jeho zájem ho dovedl až k doktorátu z klinické psychologie, který získal v roce 1961 na Univerzitě ve Wisconsinu, kde studoval pod vedením Carla R. Rogerse. Další životní zkušenosti a studium srovnávací religionistiky ho motivovaly k rozvíjení principu nenásilné komunikace. Desítky let pracoval jako instruktor a mediátor po celém světě. V Portále dále vyšly jeho knihy Co řeknete, změní váš svět, Nenásilná komunikace v praxi, Nenásilná komunikace a moc.
Autor: Rosenberg, Marshall B.
Překladatel: Garcíová, Norma
Vazba: brožovaná
Formát: 130 x 200 x 15 mm
Počet stran: 240
Vydáno: 2022
Jak zvládat obtížné komunikační situace
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Jak najít ta správná slova
Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat.
Jak se naučit pracovat s jemnohmotnými energiemi
42 otázek a odpovědí, které vám pomohou pochopit dnešní svět
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.
Publikace zachycuje dynamický vývoj současných možností diagnostiky a korekce poruch sluchu.
Publikace je metodickým návodem ke cvičení dětí předškolního a školního věku.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.